Drukāt

Parādu piedziņas praktiskais treniņš

Šis apmācību kurss paredzēts uzņēmuma darbiniekiem, kas ikdienā nodarbojas ar parādu atgūšanu un iekasēšanu. Kursa programmas apguve padziļina dalībnieku profesionālās zināšanas un prasmes, lai viņi konkurējošā biznesa vidē būtu pirmie, kas atgūst naudu no klientiem, kas kavē maksājumus.

Kursa programma dos zināšanas, spējas un prasmes:

  • atgūt parādus no klientiem, kuri kavē maksājumus;
  • būt pirmajiem, kuriem maksājumu kavētāji samaksā;
  • labāk izprast un spēt paredzēt klienta rīcību parāda iekasēšanas procesā;
  • izvēlēties un pilnveidot atbilstošākās metodes un saskarsmes modeļus;
  • stiprināt savu pašpārliecinātību un emocionālo noturību komunikācijā ar parādniekiem;
  • iegūt vērtīgas prasmes un idejas, kas palīdzēs pieņemt lēmumus un adekvāti rīkoties kritiskās saskarsmes situācijās.

Kursa ilgums: 2 dienas

Atklātā kursa izmaksas: Eur 320 + PVN (vienam dalībniekam)

Korporatīvā kursa izmaksas: atkarīgas no dažādiem individuāliem aspektiem.

Detalizēts kursa apraksts un programma: spied šeit (pdf)

Sīkāk uzzini, zvanot pa tālruni 29836896.

 

 
Drukāt

Klientu atsauksmes

Ieguvu zināšanas psiholoģiskajā pieejā darbā ar debitoriem. Īpaši patika psiholoģiska piemēru izspēlēšana.

/Edijs Kupčs, Swedbank/

Salīdzinot ar citu rīkotajiem līdzīgas tēmas semināriem, šis seminārs bija ļoti labs, bija vairāk praktisku uzdevumu. Ieguvu praktiski pielietojamu sarunas struktūru.

/Tatjana Pavlova, AS DnB NORD Banka/

Esmu ļoti apmierināta ar šo semināru. Ieguvu ļoti lielu pieredzi un atklāju, kā atrast savu taktiku darbā ar debitoriem. Īpaši patika ņemtie piemēri no dzīves un to risinājumi, kā arī skaidrojumi.

/Linda Spalvaine, SIA Doka Latvia/

Apmācībās ieguvu metodes, ar kādām strādāt ar klientu tikšanās laikā, t.i., uzstādot pareizus (atvērtos) jautājumus, sniedzot konstruktīvas atbildes uz iebildumiem, kā arī izvēlēties pareizu pieeju klientam. Šajās apmācībās īpaši patika pasniedzēju atraktivitāte, kā arī praktiskie uzdevumi un diskusijas.

/AS DnB NORD Bankas pārstāve/

Šajās apmācībās ieguvu jaunus kontaktus, pieredzi no citiem kolēģiem, precīzāku scenāriju piedziņas procesam, kļūdas savā līdzšinējā praksē – kas jāuzlabo vai jānovērš. Ļoti patika atvērtība, draudzība, pasniedzēji ar milzīgu praktiskās pieredzes bagāžu, informācijas pasniegšanas veids – spēles, diskusijas.

/SIA Ideal Services pārstāve/